Algemene Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN THREE6FIVE BV

ARTIKEL 1 – DEFINITIES

Ondernemer:                 Three6Five B.V., geregistreerd bij de Kamer van Koophandel (KvK) onder nummer 95401490, is gevestigd aan de Polychemstraat 12 in Beek (postcode 6191 NL). 

Three6Five BV schrijft zijn activiteiten als volgt: Het verlenen van diensten op het gebied van arbeidsinzetbaarheid en lifestyle coaching, met inbegrip van het verstrekken van adviezen en begeleiding op het gebied van veilig en duurzaam werken, sport en gezondheid. Het doel omvat mede het bevorderen van de gezondheid en het welzijn van medewerkers.

Consument:                   natuurlijke persoon / rechtspersoon die gebruik maakt van de diensten van Ondernemer.

Overeenkomst:              overeenkomst tussen Consument en Ondernemer inzake trainingen bij Three6Five BV.

Schriftelijk:                    onder schriftelijk wordt verstaan zowel fysiek (papier) als digitaal.

ARTIKEL 2 – TOEPASSELIJKHEID

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de totstandkoming en uitvoering van alle Overeenkomsten, die tussen de Ondernemer en de Consument worden gesloten

ARTIKEL 3 – INTAKEPROCEDURE EN AANBOD

  1. Alvorens de Consument deelneemt aan een van de trainingen van Ondernemer dient de Consument een intakegesprek te hebben gehad om zo verantwoord sporten te kunnen waarderen. Hierbij dient het anamneseformulier volledig te worden ingevuld en ondertekend aan Ondernemer te worden afgegeven. Pas na ontvangst van het anamneseformulier mag aangevangen worden met de trainingen van Ondernemer.
  2. Gedurende een bedenktijd van een week na ondertekening van de Overeenkomst, heeft de Consument de mogelijkheid om de Overeenkomst kosteloos te ontbinden.
  3. Als de Consument, op eigen verzoek, tijdens de bedenktijd gebruik maakt van de diensten van de Ondernemer en hij maakt vervolgens gebruik van zijn ontbindingsrecht, dan is hij een evenredige vergoeding verschuldigd voor de periode waarin hij gebruik heeft gemaakt van de dien- sten van de Ondernemer.

ARTIKEL 4 – DE OVEREENKOMST

De Overeenkomst komt tot stand door aanvaarding van het aanbod door de Consument. De Overeenkomst is strikt persoonlijk.

ARTIKEL 5 – TIJDSTIP EN PLAATS

  1. De Consument dient zich in te schrijven voor trainingen van Ondernemer. Bij bevestiging van de inschrijving dient Ondernemer mee te delen wanneer en waar de Consument verwacht wordt in overleg met Consument.
  2. Indien door omstandigheden een training niet door kan gaan, is Ondernemer bevoegd om in overleg met de Consument een ander tijdstip in te plannen. Verhinderingen zowel aan de zijde van Ondernemer als aan de zijde van Consument dienen vierentwintig (24) uur van tevoren kenbaar te worden gemaakt.
  3. Trainingen met een van de personal en/of grouptrainers van Ondernemer vindt minimaal één keer per week plaats op Polychemstraat 12 in Beek (postcode 6191 NL). Indien Consument verhinderd is, wordt de desbetreffende training een week opgeschoven. Dit kan resulteren in een verlengde duur van de overeenkomst.

ARTIKEL 6 – DUUR EN BEËINDIGING

  1. De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd. Partijen hanteren een opzegtermijn van 3 maanden tegen het einde van een maand. In geval van een opzegging op grond van een aantoonbare blessure en/of ziekte waardoor sporten niet mogelijk is, vangt de opzegtermijn aan op het moment van opzegging onder gelijktijdige overlegging van de bescheiden (verklaring arts of andere erkende specialist) waaruit ten minste blijkt dat Consument door een blessure en/of ziekte niet in staat is te sporten. De opzegtermijn bedraagt dan 1 maand.
  2. De Consument moet de Overeenkomst schriftelijk opzeggen.
  3. Naast de opzegmogelijkheid als bedoeld in lid 3 bestaat er voor de Consument een bevriezingsmogelijkheid. Als de Consument gedurende een periode van langer dan één maand geen gebruik kan maken van de fitnessactiviteiten als gevolg van een aantoonbare blessure of ziekte, dan wordt de contractperiode aansluitend verlengd met deze periode zonder dat er over deze periode extra abonnementskosten in rekening worden gebracht. Dit laat onverlet dat Ondernemer gerechtigd is hiervoor redelijke administratiekosten in rekening te brengen bij Consument.
  4. De Ondernemer mag de Overeenkomst tussentijds en met onmiddellijke ingang opzeggen.

ARTIKEL 7 – PRIJS EN PRIJSWIJZIGINGEN

  1. Het abonnementsgeld wordt voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst overeengekomen.
  2. De Ondernemer maakt eventuele prijsverhogingen 4 weken voorafgaand genoegzaam bekend.
  3. In het geval van een prijsverhoging, heeft de Consument het recht om de Overeenkomst binnen vier (4) weken na de bekendmaking van die verhoging door Ondernemer te ontbinden. Het vooruitbetaalde abonnementsgeld dat ziet op de periode na de ontbinding, wordt dan door Ondernemer terugbetaald. Het door Consument verschuldigde abonnementsgeld wordt dan wel herberekend naar de feitelijke abonnementsperiode.
  4. De mogelijkheid tot ontbinding uit lid 3 is niet van toepassing op prijsaanpassingen op basis van het CBS-prijsindexcijfer voor gezinsconsumpties of op prijsaanpassingen die direct voortvloeien uit de wet, zoals een BTW verhoging, tenzij een dergelijke prijsverhoging door Ondernemer bekend wordt gemaakt binnen drie (3) maanden na totstandkoming Overeenkomst. In dat laatste geval heeft Consument tot drie (3) maanden na totstandkoming Overeenkomst het recht tot ontbinding. Het vooruitbetaalde abonnementsgeld dat ziet op de periode na de ontbinding, wordt dan door Ondernemer terugbetaald. Het door Consument verschuldigde abonnementsgeld wordt dan wel herberekend naar de feitelijke abonnementsperiode.

ARTIKEL 8 – VERPLICHTINGEN VAN DE ONDERNEMER

  1. De Ondernemer staat ervoor in dat de faciliteiten en geleverde diensten beantwoorden aan de Overeenkomst.
  2. De Ondernemer onderwerpt de voorzieningen aan het vereiste onderhoud.
  3. Indien de Ondernemer gebruik maakt van de diensten van instructeurs en/of begeleiders, staat hij er voor in dat de instructeurs en/of begeleiders over voldoende kennis beschikken die redelijkerwijs mag worden verwacht.
  4. De Ondernemer zorgt ervoor dat er voldoende EHBO-middelen aanwezig zijn.
  5. De Ondernemer treft voldoende maatregelen ter voorkoming van schade aan of vermissing van eigendommen van Consumenten.

ARTIKEL 9 – VERPLICHTINGEN VAN DE CONSUMENT

  1. De Consument houdt zich aan de door de Ondernemer gegeven instructies en het (huishoudelijk) reglement.
  2. De Consument dient een medische contra-indicatie voor Fitness te melden aan de Ondernemer.
  3. De Consument dient de aanwijzingen van de Ondernemer c.q. de door hem aangestelde medewerkers op te volgen. Het is de Consument niet toegestaan gebruik te maken van apparaten of faciliteiten, waarmee de Consument niet bekend is. Indien de Consument niet bekend is met een of meerdere apparaten of faciliteiten, dan dient hij dit aan de Ondernemer kenbaar te maken, zodat de Ondernemer uitleg kan geven.
  4. Het is de Consument niet toegestaan gebruik te maken van de apparaten en faciliteiten, indien hij onder invloed is van drank, drugs, medicijnen of als doping aangeduide middelen.
  5. Het is de Consument niet toegestaan te roken in de door de Ondernemer beschikbaar gestelde fitnessruimtes.
  6. De Consument dient wijzigingen in het postadres, e-mailadres, bankrekeningnummer en telefoonnummer tijdig schriftelijk of elektronisch aan de Ondernemer mede te delen.

ARTIKEL 10 – TUSSENTIJDSE WIJZINGEN

  1. De Consument houdt zich aan de door de Ondernemer gegeven instructies en het (huishoudelijk) reglement.
  2. De Consument dient een medische contra-indicatie voor Fitness te melden aan de Ondernemer.
  3. De Consument dient de aanwijzingen van de Ondernemer c.q. de door hem aangestelde medewerkers op te volgen. Het is de Consument niet toegestaan gebruik te maken van apparaten of faciliteiten, waarmee de Consument niet bekend is. Indien de Consument niet bekend is met een of meerdere apparaten of faciliteiten, dan dient hij dit aan de Ondernemer kenbaar te maken, zodat de Ondernemer uitleg kan geven.
  4. Het is de Consument niet toegestaan gebruik te maken van de apparaten en faciliteiten, indien hij onder invloed is van drank, drugs, medicijnen of als doping aangeduide middelen.
  5. Het is de Consument niet toegestaan te roken in de door de Ondernemer beschikbaar gestelde fitnessruimtes.
  6. De Consument dient wijzigingen in het postadres, e-mailadres, bankrekeningnummer en telefoonnummer tijdig schriftelijk of elektronisch aan de Ondernemer mede te delen.

ARTIKEL 11 – BEWIJS VAN DEELNAME

  1. Na betaling van het verschuldigde bedrag en op vertoon van geldige legitimatie, ontvangt de Consument een bewijs van deelname.
  2. Het bewijs van deelname wordt desgevraagd bij binnenkomst gebruikt voor registratie van het bezoek.

ARTIKEL 12 – BETALINGEN

  1. De verschuldigde abonnementsgelden worden in rekening gebracht en voldaan op de wijze zoals is overeengekomen.
  2. Bij niet tijdige betaling is de Consument in verzuim nadat hij daar door de Ondernemer schriftelijk op is gewezen en alsnog de mogelijkheid heeft gekregen het nog verschuldigde bedrag binnen twee (2) weken te voldoen.
  3. Na het verstrijken van de nieuwe betalingsdatum is de Ondernemer gerechtigd om wettelijke rente en buitengerechtelijke kosten op grond van artikel 6:96 lid 2 onder c en lid 5 BW in rekening te brengen. Voorts is de Ondernemer bevoegd om de Consument de toegang tot de fitnessfaciliteiten te weigeren.

ARTIKEL 13 – AANSPRAKELIJKHEID

  1. De Ondernemer is niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing van eigendommen, tenzij er hierover afwijkende afspraken zijn gemaakt of indien er sprake is onrechtmatig handelen van Ondernemer.
  2. De Ondernemer en haar medewerkers kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor materiële of immateriële schade als gevolg van een ongeval of letsel waarvan de Consument het slachtoffer is, indien deze schade het resultaat is van een schending van de Overeenkomst, deze voorwaarden, het huishoudelijk reglement of abnormaal gebruik van de machines en apparatuur, behalve in het geval dat deze schade het gevolg is van een oorzaak die aan de Ondernemer kan worden toegeschreven.
  3. De Ondernemer zal zich afdoende verzekeren tegen zijn ondernemingsrisico’s. De aansprakelijkheid van de Ondernemer is in ieder geval beperkt tot het verzekerd bedrag, vermeerderd met het eigen risico en € 5.000,- per ongeval.
  4. De Consument is tegenover de Ondernemer aansprakelijk voor schade als gevolg van een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van zijn verplichtingen uit de Overeenkomst en voor schade die voor rekening en risico van de Consument komt.

ARTIKEL 14 – KLACHTEN

  1. De Ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt zijn klachten overeenkomstig deze procedure.
  2. De Consument dient klachten over de uitvoering van de Overeenkomst zo snel mogelijk - doch uiterlijk binnen één week nadat de Consument de gebreken heeft geconstateerd - bij de Ondernemer in, tenzij dat redelijkerwijs niet van hem verwacht kan worden. Deze klachten dienen volledig, duidelijk omschreven en voorzien van eventuele bewijsmiddelen te zijn.
  3. Het niet tijdig indienen van een klacht kan tot gevolg hebben dat de Consument zijn rechten ter zake verliest.
  4. De Ondernemer beantwoordt de door de Consument bij hem ingediende klachten zo snel mogelijk – doch uiterlijk binnen vier weken - gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, antwoordt de Ondernemer per omgaande met een bericht van ontvangst en een indicatie van de termijn waarbinnen de Consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  5. Als de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

ARTIKEL 16 – PRIVACY

De Ondernemer verwerkt persoonsgegevens op verantwoorde wijze conform de geldende (inter)nationale wet- en regelgeving, waaronder in ieder geval de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

ARTIKEL 17 – TOEPASSELIJK RECHT

Op alle Overeenkomsten waarop deze voorwaarden van toepassing zijn verklaard is Nederlands recht van toepassing tenzij op basis van dwingend recht anders wordt bepaald.

logo three6five website

Online Training

Ontdek onze app

Blijf op de hoogte van Three6five

Meld je aan voor de nieuwbrief

Deze website is gemaakt door Scoob